Stedendriehoek

Belangrijke bijdrage aan bestseller

BRUMMEN – Ellen Loopstra uit Brummen inspireert, stimuleert en begeleidt gepassioneerde professionals, teams en organisaties van over de hele wereld om moeiteloos hét verschil te maken, op basis van wie ze werkelijk zijn. Dat is niet onopgemerkt gebleven: als een van drie Nederlandse auteurs leverde ze een belangrijke bijdrage aan de onlangs verschenen, internationale bestseller The Law of Brand Attraction.

Dit boek, gelanceerd op 10 mei, is een gids voor MKB-ondernemers, ZZP’ers en zelfstandig professionals, waarin de auteurs hun beste strategieën delen om hen te ondersteunen in deze woelige coronatijd en klaar te zijn voor de tijd daarna. Vanuit het oogpunt van maatschappelijk verantwoord ondernemen, juist in deze tijd, gaat de opbrengst van het boek naar Clear Sky Children’s Charity, een goed doel in het Verenigd Koninkrijk.

The Law of Brand Attraction is een initiatief van Sammy Blindell, oprichter van de Brand Builders Club, een community van internationaal opererende ondernemers en zelfstandig professionals die als missie hebben om bij te dragen aan het verbeteren van de wereld. 24 Auteurs van over de hele wereld hebben aan het boek meegewerkt. Het voorwoord is geschreven door Bob Doyle, bekend van de film/documentaire en haar boek The Secret. Ook Marie Diamond van The Secret heeft in het boek een hoofdstuk voor haar rekening genomen.

The Law of Brand Attraction is verkrijgbaar bij Amazon. Het boek heeft snel een nummer 1-notering bereikt in Nederland, Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Australië en Japan.