Stedendriehoek

Vervolg op campagne #VoorWieDoeJijHet

Samen met de gemeente Deventer, talloze jongeren en bekende Deventenaren lanceerde Raster welzijn tijdens de eerste coronagolf de campagne #VoorWieDoeJijHet. Nu is er een vervolg op de campagne.

“Raster werkt dichtbij jongeren. Speciaal voor hen hebben we mondkapjes laten maken met de slogan #VoorWieDoeJijHet. Met deze actie willen we alle inwoners van Deventer een hart onder de riem steken in deze ongekende tijden. Met de actie benadrukken we ook hoe belangrijk het is om je aan de richtlijnen te houden met de vraag: voor wie doe jij het? Iedereen heeft namelijk wel iemand die in de risicogroep valt en voor deze mensen doen we het”, aldus jongerencoach Nusa Meijboom.

De actie is het vervolg op de eerste campagne in maart, waarbij gemeente Deventer en Raster de handen ineensloegen om bewustwording te creëren bij inwoners over corona. De jongeren- en kinderwerkers gingen bij veel jongeren op bezoek om hen persoonlijk een hart onder de riem te steken. “We zijn er nog lang niet en zullen nog veel veranderingen tegenkomen. Het is belangrijk dat we ons er samen doorheen slaan.”

De actie wordt vergezeld door een promovideo, ingesproken door jongeren uit heel Deventer en loopt zolang de coronagolf aan blijft houden. Het filmpje staat op de LinkedIn-pagina van @Rastergroep.