Stedendriehoek

Promotie met koffiebekers wordt steeds populairder in Apeldoorn

APELDOORN – Koffie, koffie, koffie, wij Nederlanders kunnen er wat van. We drinken gemiddeld zo’n 2,4 kopjes koffie per persoon, per dag. Daarmee zijn wij de grootste koffiedrinkers ter wereld. Zo gebruiken wij ook de meeste bekers! Veel Amersfoortse bedrijven gebruiken hiervoor kartonnen bekers. Deze worden niet alleen gebruikt als koffiehouders. Tegenwoordig wordt de kartonnen beker als echte promotietool gebruikt. Maar hoe dan?

Een plastic beker wordt steeds minder gebruikt. Deze beker straalt milieuvervuiling uit en is anno 2020 niet meer geaccepteerd. Daarom is de kartonnen koffiebeker de ideale vervanger! Deze beker heb je vast vaker gezien met een bedrukking met daarop een schotse ruit. Een erg onpersoonlijke beker die totaal niet communiceert. Het grote voordeel van de kartonnen beker is dat je deze kunt bedrukken. Elke gewenste kleur of bedrukking is mogelijk.

Je kunt de bekers bedrukken met een bedrijfslogo maar ook met een eigen boodschap. Jouw doelgroep heeft jouw beker namelijk in z’n handen. “Gemiddeld doet een koffiedrinker ongeveer 7 minuten over zijn kopje koffie. Bewust en onbewust kijkt hij enkele keren naar de beker. Tijd genoeg dus om jouw boodschap over te brengen naar de gebruiker.” aldus Daan Willemsz van Cupsz.nl. De marketingwaarde van kartonnen koffiebekers is dus veel groter dan die van een advertentie. Zeker als je bedenkt dat een kartonnen beker onderweg meegenomen kan worden en zo een lopende promotie tool is!

Door gebruik te maken van wisselende designs blijf je vernieuwend en onderscheid je je zelf van de concurrentie. Het is een leuke en nieuwe manier om je bedrijf te profileren!