Entertainment

Vernieuwde freerunzone en nieuwe voetbalkooi Street Jump Apeldoorn

APELDOORN – Street Jump Apeldoorn, het enige trampolinepark in de Stedendriehoek, kondigt substantiële investeringen aan in de beleving van sporters en bezoekers. De freerunzone verhuist naar een nieuwe positie in het park en wordt volledig geüpgraded voor de Tantum Freerunlessen. Daarnaast komt er een nieuwe voetbalkooi voor extra actie en spelplezier.

Freerun naar een hoger niveau

De vernieuwde freerunzone wordt ingericht in nauwe samenwerking met Tantum Freerunning, dat al jaren de freerunlessen bij Street Jump verzorgt. Oprichter Rutger Schipper licht toe: “Met deze upgrade kunnen we onze lessen nóg beter afstemmen op groei en progressie. Denk aan strakkere runs, meer variatie in precisiesprongen en gecontroleerde flips, met veilige uitloop en duidelijke progression zones.”  Volgens Schipper past de verplaatsing ook in de logistiek van het park: “We verplaatsen de freerunzone naar een logischer plek in de routing, vergroten de trainingscapaciteit en creëren letterlijk ruimte voor nieuwe uitdagingen. Zo tillen we de hele community – van kids tot pro’s – naar een hoger niveau.”

Nieuwe voetbalkooi

Met de komst van een voetbalkooi breidt Street Jump het aanbod verder uit — ideaal voor teams, kinderfeesten en vriendengroepen die hun skills willen testen tussen het jumpen door. Hiermee investeert het trampolinepark door, nadat al eerder grote investeringen als een luchtkussenpark werden gedaan en er vol werd geïnvesteerd in evenementen zoals het dit jaar terugkerende Halloween. De tickets voor Halloween zijn op dit moment te koop via www.streetjumpapeldoorn.nl.

Innovatie en doorinvesteren

Street Jump Apeldoorn maakt deel uit van DPM Leisure B.V. van de Hilversumse ondernemer Diederik Miedema. Binnen de portefeuille bevinden zich onder andere Monkey Town (Apeldoorn en Enschede), Street Jump-parken en het Bounce Valley luchtkussenpark in Hilversum. “Onze strategie is simpel: blijven innoveren en blijven doorinvesteren, zodat elk concept in onze groep vooroploopt in beleving, veiligheid en hospitality”, zegt Micha Reij, Marketing Manager bij DPM Leisure. “De verplaatsing en upgrade van de freerunzone en de nieuwe voetbalkooi in Apeldoorn zijn daar een concreet voorbeeld van — én goed nieuws voor onze sporters en gezinnen in de Stedendriehoek.”