Stedendriehoek

Campagne nu nóg beter zichtbaar

APELDOORN – De campagne #wijzijnapeldoorn is uitgebreid met een aantal portretten op de gevel van CODA. De portretten, gemaakt door stadsfotograaf Sven Scholten, zijn tot 15 januari 2021 te zien. CODA steunt #wijzijnapeldoorn en levert zo een belangrijke bijdrage aan de zichtbaarheid van de campagne in de stad.

CODA-directeur Carin Reinders: “Dit is het cultuurhuis van Apeldoorn en de plek van en voor de inwoners. Het verbindt, verrijkt en verrast en dat is nu precies wat de portretten en verhalen in deze campagne ook doen. Nu we vanwege de coronamaatregelen gesloten zijn en een tentoonstelling in het museum of de bibliotheek er niet inzit, maken we een deel van de campagne zichtbaar op de gevel voor de mensen die tussen het kerstdiner en de nieuwjaarsbubbels of daarna de benen even willen strekken.”

Lokale verhalen in een ongewone tijd

Apeldoorn Marketing en de gemeente Apeldoorn zijn blij met de samenwerking met CODA. “Hét cultuurhuis van de stad dat de Apeldoornse verhalen een plek geeft, dat maakt #wijzijnapeldoorn nóg meer van ons allemaal”, zegt projectleider Stéphanie van Gelder van Apeldoorn Marketing.

In #wijzijnapeldoorn vertellen 52 Apeldoorners hun verhaal. De één optimistisch en relaxed, de ander onzeker en bezorgd, maar allemaal flexibel in een ongewone tijd. Er staan 27 verhalen online en daar komen nog 16 verhalen bij. Ze zijn allemaal te lezen op www.inapeldoorn.nl/wijzijnapeldoorn. De portretten van stadsfotograaf Sven Scholten zijn niet alleen online en op de gevel van CODA te zien, maar ook op grote en kleine posters verspreid door de stad en op een groot spandoek aan de gevel van het stadhuis.

“Zie je een campagneportret in Apeldoorn? Neem dan een foto en deel je eigen verhaal op de socials met #wijzijnapeldoorn, @gem_apeldoorn en @CODAApeldoorn!”

(Foto: Sven Scholten/Stadsfotograaf Apeldoorn)