Stedendriehoek

Auto kopen een feestje? MAXSimaal genieten en ontzorgd worden bij MAX’S Mobility

Sinds mei 2022 staat MAX’S Mobility Service Center met zijn moderne garage met een compleet aanbod van service en dienstverlening klaar voor zijn klanten. Voor de aan- en verkoop van occasions met een goed verhaal, perfect onderhouden tegen een eerlijke prijs, met vakkundige teams van sales en onderhoud en nog veel meer. En iedereen bij MAX’S wil dat zij dit als een feestje ervaren. Dat kan omdat hier de juiste mensen op de juiste plek zitten en het werken als een hobby zien. Dat plezier in werken komt omdat we blij worden van het beste te doen voor de klant. Het staat in alles centraal: tijdens het oriënteren, de deal en daarna. MAX’S vertelt hieronder waar hij voor staat.

Het ontstaan van MAX’S

“Vanuit de dealergroep Volvo Nieuwenhuijse ontstond de behoefte meer te doen met alle ingeruilde auto’s welke geen Volvo zijn. Eerder gingen deze standaard naar de handel, waarna deze hem weer met marge aan de eindgebruiker verkoopt. ‘Dit kunnen we zelf ook’, dachten Frank Moormann en Jelle Nijman (directie Volvo Nieuwenhuijse groep). Ze startten met een blanco A4 en sinds mei 2022 staat er een prachtige showroom met een krachtige, moderne uitstraling. Onder andere het kopen van een auto wordt naar een hoger level gebracht en wordt daarmee een complete ervaring voor de klant. Beleving, daar draait het om! Eigenlijk zien wij onze klanten als gasten! Ik vind het geweldig om samen met mijn team alles uit de kast te halen om onze gasten boven verwachting een nieuwe dimensie te geven in het kopen van een andere auto, waardoor iedereen als ‘Fanvan-MAX’S’ het pand verlaat.” zegt Sales Crew Chief Stefan Barewijk.

Welkom bij MAX’S met koffie en een verse koek

Bij MAX’S wordt het aanschaffen van een andere auto weer een feestje! Dat zie je direct bij binnenkomst in de lobby. Het is geen klassieke showroom. Elke auto staat in de spotlights en de gast speelt de hoofdrol. Dat is een mooie start, omdat beleving hoog in het vaandel staat. Met een uitermate gastvrije ontvangst door onze barista’s kun je genieten van een heerlijke kop koffie en een verse koek. Daarna kan de tour beginnen over de zogenaamde ‘dancefloor’ waar de salescrew het stokje overneemt. Op deze dancefloor staat elke auto letterlijk en figuurlijk in de ‘spotlights’ en op goede afstand van elkaar. Ze kunnen bekeken en getest worden om daarna, tijdens een echte ‘roadtrip’ te ontdekken of alle puzzelstukjes in elkaar vallen. Dit kan omdat alle auto’s, zowel binnen als op ons occasionplein, Ready-to-Go zijn

Beste deal, machine room, cleaning team

Met het scannen van de QR code in de auto wordt een mooie route geladen die je in een 30 tot 45 minuten durende trip laat kennismaken met de diverse eigenschappen van jouw nieuwe auto. Ondertussen is onze sales crew jouw inruilauto aan het taxeren en staat de auto gewassen weer klaar als je terug bent! Zijn we tot de beste deal gekomen? Dan gaat de auto naar the machine room, waar onze vakkundige mechanics de auto voorzien van het nodige onderhoud om daarna aan te bieden bij de specialisten van het cleaning team om de auto te laten shinen in de afleverruimte. Want vanaf daar start de road trip met jouw nieuwe auto.

De sales crew

De jonge gedreven sales crew luistert naar de wensen en behoeften van de gasten, adviseert op basis van kennis van de markt en op professionele wijze. Van aanvraag tot aflevering, de persoonlijke service, betrokkenheid en doen wat je afspreekt staat voorop. De crew heeft als motto; Als de klant is ontzorgt, hebben wij een voldaan gevoel. En ook al is de deal niet direct gesloten, iedereen moet met een glimlach het pand verlaten. Tevens wordt de crew met grote regelmaat getraind en gecoacht door professionele trainers uit de verschillende disciplines van het vak, om zo te alle tijde op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen en deze op de juiste manier kan overbrengen op de klant.

Volledig ontzorgen, dat doet MAX’S

Zoek je een specifieke auto of wil je graag jouw bijzondere auto verkopen? Ook dan staat MAX’S voor je klaar. Is dat bijvoorbeeld van een specifiek model een bijzondere uitvoering, maar kan je de juiste auto niet vinden? Geef mij dan maar een zoekopdracht. Door het enorme netwerk in binnen en buitenland kan ik wellicht jouw auto vinden en op de juiste wijze aanbieden met alle zekerheden die wij bieden. Ben je in het bezit van een bijzondere auto en wil je deze verkopen? Ook dan kunnen wij daarin faciliteren. Door dit grote netwerk waarmee wij werken, hebben we ook een enorm afzet kanaal voor ieder type auto.

Volledig ontzorgt tot 10 jaar met GEMAXSpolis

Dit is de enige allrisk autoverzekering met minimaal twee jaar garantie bovenop de Bovag garantie. Daarmee verlengen wij de garantie van jouw aangekochte auto tot maximaal 10 jaar, heb je 100% vergoeding op arbeidsloon, uitgebreide beschermde onderdelenlijst en een termijn van drie jaar nieuw- of aanschafwaarde garantie. Een mooie manier van MAXSimaal ontzorgen.

Perfect onderhoud in Machine Room

Onze mechanics zijn vakkundige specialisten die de auto van onze gasten door en door kennen en alles weten van techniek. Velen hebben in het verleden gewerkt bij merkdealers. Met hun kennis en kunde kent zowel de klassieker als de hypermoderne elektrische auto, en alles wat er tussen zit, geen geheimen. MAX’S biedt onderhoud geheel afgestemd op jouw wensen. Daarbij zijn alleen de beste onderdelen goed genoeg, want MAX’S garandeert onderhoud en reparatie van dealerkwaliteit. De mechanics zijn gedreven in het werk en zien het resultaat dat ze leveren als een persoonlijke handtekening. En is vervangend vervoer gewenst? We hebben altijd een passende vervangende auto beschikbaar. Liever je vergadering verplaatsen naar een ruimte bij MAX’S? ook dat kan! Onze barista’s heten u en uw collega’s van harte welkom!

APK, Onderhoud en reparatie’s. Dealerkwaliteit tegen een gunstig tarief

Bij MAX’S staat kwaliteit voorop en dat zit ook in de samenstelling van het uurtarief voor onderhoud van jouw auto. Door goed te plannen en mechanics op de juiste wijze in te zetten, kan er zeer efficiënt gewerkt worden. Dat komt ten goede aan het tarief dat aan de klant wordt doorberekend. Wij kunnen voor de juiste prijs, de beste service verlenen. Ook in geval van schades hebben wij de juiste mensen aan boord voor een snelle opname, zorgvuldige afhandeling en kwalitatief perfecte reparatie waardoor de klant weer snel mobiel is.